Chì ci hè a differenza trà i condizionatori d'aria mobili è i raffreddatori d'aria?

I condizionatori d'aria sò l'utensili di raffreddamentu più aduprati in estate. Sò generalmente fissati. Per comodità, ci sò climatizatori è climatizatori mobili nantu à u mercatu, chì nimu sò fissi. Allora chì hè a differenza trà i climatizatori mobili è i condizionatori d'aria?

1. Cosa hè un climatizatore mobile?

Un condizionatore d'aria mobile hè un condizionatore d'aria chì pò esse spostatu à piacè. Ci sò compressori, ventilatori di scarico, riscaldatori elettrichi, evaporatori, condensatori di pinna raffreddati à aria è altri dispositivi in ​​u corpu. U corpu hè dotatu di una spina di alimentazione è a basa di u chassis hè dotata di rotelle. mobile. L'aspettu hè di moda, leggeru è di destra.

 

2. Chì ghjè un cooler d'aria?

U raffreddatore d'aria hè un tipu di elettrodomesticu cun ventilatore è modalità di climatizazione. Hà parechje funzioni cum'è l'alimentazione d'aria, a refrigerazione è l'umidificazione. Usendu l'acqua cum'è mezu, pò mandà aria fredda sottu à a temperatura di l'ambiente o aria calda. A maiò parte di i raffreddatori d'aria anu un filtru di polvere per filtrà l'aria. Se ci hè un stratu di fotocatalizzatore nantu à u filtru di polvere, pò ancu avè un effettu di sterilizazione.

 

Terzu, a differenza trà i condizionatori d'aria mobili è i raffreddatori d'aria

1. U climatizatore mobile hà un picculu mudellu è vulume, è hè elegante è portable. U condizionatore d'aria mobile hè un tipu di condizionatore d'aria mobile chì rompe u cuncettu di cuncepimentu tradiziunale, hè chjucu, hà un elevatu rapportu di efficienza energetica, bassu rumore, ùn hà micca bisognu di esse installatu, è pò esse piazzatu in diverse case à volontà.

2. U friscalettu d'aria adopra l'acqua cum'è mezu è pò consegnà aria fredda sottu à a temperatura di l'ambiu o aria calda è umida. Rispuntendu à i ventilatori elettrichi, i raffreddatori d'aria anu e funzioni di aria fresca è eliminazione di l'odori. I raffreddatori d'aria ùn ponu micca solu impedisce chì u contatore elettricu inciampi, ma anu ancu una sensazione fresca è rinfrescante.

Quarta, chì hè megliu, climatizatore mobile o cooler d'aria

1. I raffreddatori d'aria ponu abbassà a temperatura di circa 5-6 gradi di i ventilatori ordinarji, anu pocu cunsumu d'energia, ùn anu micca funzione di deumidificazione, è aumentanu l'umidità di l'aria quandu sò aduprati, ciò chì hè più adattu per e zone cun tempu relativamente asciuttu. L'effettu di regolazione di a temperatura hè guasgi uguale à quellu di i climatizatori tradiziunali. Si pò ovviamente aghjustà a temperatura di l'aria interiore, è pò esse adattatu à e diverse temperature cum'è necessariu. Tuttavia, dopu l'usu, a temperatura di l'aria interna ùn hè micca uniforme, ciò chì hè faciule da causà disconfortu è malatie di l'aria condizionata. In listessu tempu, a putenza hè grande è u cunsumu d'energia hè grande.

2. U climatizatore mobile hè adattatu per l'uffiziu, fora è altri lochi publichi. U cunsumu d'energia è u prezzu di i climatizatori mobili sò relativamente alti.


Tempu di posta: Oct-12-2020