Fiera di Cantone Online Visitatori Benvenuti in Linea

Fiera di Cantone Online Visitatori Benvenuti in Linea

A matina assulanata di u 15 di ghjugnu in Guangzhou, u pavellone di a Fiera di u Canton di Pazhou longu u fiume Pearl era tranquillu.

Ma in linea, hà cuminciatu a grande apertura di alta fama à a Fiera 127 di Canton. Per questu 127th Fiera di Canton, 25 000 imprese anu participatu è circa 1,8 milioni di pezzi di materie prima di exportazione sò stati prisenti in 50 aree di esposizione in linea. L'intrapresi participanti apre e so aree di mostra esclusive è spettaculi in diretta. Più di 5.000 mostre in diretta passanu à u stessu tempu. 105 zoni pilota cumpleti per e-commerce transfruntiere è ligami à 6 piattaforme transfruntiere di cummerciu sò lanciati simultaneamente ...

Da visu face à screnu

À u Parcu Scienziale è Tecnologicu di Shenzhen Lianchuang chì si trova à 94,6 chilometri da u pavone di a Fiera di Canton, u spettaculu in diretta hè prontu. Luci, puntelli è u persunale sò in attesa è aspetta per u primu spettaculu in diretta. I venditori di Lianchuang compongenu e aspettanu a scena secondu l'ordine di u spettaculu in diretta. In listessu tempu, invitanu ancu i clienti à fighjà u spettaculu in diretta. Cum'è u direttore abbandunò u gestu di 3-2-1, "Salutu à tutti, oghje ti porteremu lianchuang Heaters in tutta l'ambiente ...", Venditore da u dipartimentu di riscaldatori di lianchuang ospita i distributori d'oltremare in inglese mostra cumplettamente è face una introduzione assai dettagliata per l'ultimi prudutti, u puntu di vendita di u pruduttu, u cuncettu di cuncepimentu, a funzione basica è u scenariu adupratu. In vista di e dumande suscitate da i clienti quandu fighjenu a trasmissione in diretta, l'assistente di u backstage facenu ancu una risposta puntuale è efficace è cooperanu attivamente cù l'ankres davanti à u screnu.

In più di u spettaculu in diretta, Lianchuang adupreghja dinò VR (realtà virtuale) è altre tecnulugia novi per spustà a sala di esposizione à a schermu. I clienti d'oltremare ponu entra in a sala di mostra di Lianchuang VR per via di un ligame o di un codice QR, in modu chì i clienti puderanu sente è capisce i nostri prudutti in persona à migliaia di chilometri di distanza.

Secondu l'intruduzione, a fiera cumprende principalmente trè parte: piattaforma per esibizioni in linea, zona di e-commerce transfruntiera è serviziu di marketing di spettaculi in diretta. Fornite una piattaforma di spettaculu in diretta 24h in linea per ogni impresa è furnisce promozione in linea, cunnessione di compra è servizii di negoziazione in linea per espositori è cumpratori.

A fiera di u Canton in paragone cù a fiera di u cantone precedente, a più grande differenza hè e forme di cumunicazione cambiata da faccia à faccia a schermu. Ancu s'ellu hè in casi spiciali, u modu di cumunicazione hè cambiatu, ma cù l'aiutu di a tecnulugia nuvola, a tecnulugia live è VR, a distanza trà noi hè in realtà più vicinu, a cumunicazione trà noi hè più è più efficace è pratica.

L'essenza hè a stessa, a dumanda hè più alta

"Trè, dui, unu! Tutti i dipartimenti sò in pusizione, cumincianu ... "Durante a Fiera di Canton in linea, Lianchuang organizzanu live show da 15 à 17 di ghjugnu, chì senza dubbitu hè una grande sfida per tutti i culleghi di business di Lianchuang. Venditore Mia ci hà presentatu, per preparà per a prima volta in a fiera di Canton in linea, in più di bisognu di organizà siti, puntelli cume POP, KT board, puntelli e strumenti cume anemometre in anticipu, anu ancu bisognu di preparà alcuni documenti, cum'è video di visualizazione di produtti, PPT di promozione di produttu. À u listessu tempu in modu di guarantiscia l'effettu di u spettaculu in diretta è ottene una cooperazione armunosa cù u cumpagnu. Prima di u spettaculu in diretta, anu da ripetere ripetutu cù a speranza di dà l'effettu megliu è di cunsigliate i nostri prudutti à i clienti davanti à u screnu più in modu efficace.

"In realtà ùn hè micca assai sfarente di a Fiera cantone precedente. In u passatu, i clienti anu chjamatu per truvà una cabina fissa, ma ora stanu cercannu un stand virtuale in linea, tutti per a prima volta per vede i prudutti di a cumpagnia. " Venditore Mia hà dettu.

Se ci hè a cunsultazione, i clienti ponu inizià un ordine di intenzione è cumunicazione immediata. À u stessu tempu, u venditore chì entra in u bancu di travagliu di a piattaforma fiera di Canton, pò richiesta in tempu reale per avè ricevutu l'intenzione di l'ordini, l'intenzione di ordine di pagina, pudete vede chjaramente u nome di l'acquirente, l'intenzione di quantità. In u secondu ghjornu di a Fiera di Canton in linea, Lianchuang avia ricevutu parechji ordini previsti iniziati da i cumpratori, trà i quali, u dipartimentu Heater hà ricevutu a dumanda di acquisto prevista di 10.000 pezzi di riscaldatore ultratinico da parte di l'acquirente di TECHNOTRONIC INTERNATIONAL LIMITED. Eppuru chì a Fiera di u Cantone attuale è e forme precedenti sò diverse, ma l'essenza hè a stessa; D’altronde, a Fiera di Canton in ligna pò ancu salvà i costi di viaghju è di tempu, attendu cusì più nuove risorse di clienti.


Tempu di posta: 19-20-20