Lianchuang Technology Group hà tenutu una riunione cumuna per u terzu quartu

A matina di u 13 d'ottobre, Lianchuang Technology Group hà tenutu una riunione cumuna per u terzu quartu di u 2020 in Lianchuang Academy. Prisidenti di u Gruppu Lai Banlai, Direttori di u Gruppu Zhang Yuqi, Chen Ye, Wen Hongjun, Prisidenti Assistente Lai Dingquan è altri dirigenti, è ancu i vari capi di u gruppu Capi di dipartimenti funziunali, capi di varie imprese industriali, membri di u Cumitatu di Gestione Economica, è i capi di e finanze è di e risorse umane anu participatu à a riunione. A riunione hè stata presieduta da Chen Ye, direttore di u gruppu è assistente di u presidente.

 

À a riunione, Liu Qinghui, vice direttore generale esecutivu di Liantek, Yao Li, vice direttore generale di Lianchuang Electric Appliance Industry Co., Ltd, Wen Hongjun, direttore generale di Xinliangtian, Xu Jin, direttore generale di Lianchuang Electromechanical, è Ning Chuanjiu , vicedirettore generale di Lianchuang Sanming, hà rispettivamente fattu operazioni trimestrali. rapportu di travagliu. Ogni reporter hà adupratu un inseme di dati chjaru è intuitivu, cù immagini è testi per analisà sistematicamente è elaborà nantu à a revisione di e prestazioni di u terzu trimestre, u cumplimentu di i cinque compiti principali di l'annu, è i punti luminosi è scuri in u terzu trimestre, è prupone u primu pianu di prestazione di u quartu trimestre. In seguitu, Chen Ye, direttore di u gruppu è assistente di u presidente, hà annunziatu i principali obiettivi cummerciale di ogni filiale in u 2021, è hà organizatu u quartu trimestre di u travagliu di risorse umane per ogni cumpagnia. L'assistente di u presidente Lai Dingquan hà fattu accunciamenti è accunciamenti dettagliati per u travagliu di u bilanciu cumpletu di u Gruppu 2021

Durante a riunione, Wei Weicong, capu di u dipartimentu IT di u gruppu, hà riferitu nantu à l'implementazione di u sistema di informazioni di u gruppu è di ogni cumpagnia in u 2020. Chen Jiandong, u cunsultante IT esternu di u gruppu, hà spartutu casi eccellenti di informatizazione, è hà propositu metudi è metudi per migliurà a gestione d'imprese cù l'aiutu di i sistemi d'informazione. Iniziativa.

U presidente Lai Banlai hà fattu un discorsu di cunclusione, enfatizendu è dumandendu u travagliu cunnessu.

1. Cuntinuà à mette in opera è cunsulidà a custruzzione di l'infurmazioni. U gruppu hà investitu più di 20 milioni di yuan prima è dopu. Tutte e cumpagnie devenu prumove attivamente a gestione di l'infurmazioni. Tutte e persone chì utilizanu sistemi d'infurmazione, da altu livellu à impiegati ordinarji, devenu emette certificati di travagliu; 2. Ogni sucietà Attraversu e "trè tavule di vendita", esploreremu prufundamente l'uppurtunità di u mercatu per ogni regione è ogni pruduttu, è sprintemu per compie l'indicatori d'affari annuali; in u terzu è quartu trimestre, ogni sucietà farà accunciamenti per u bilanciu 2021 è u travagliu chjave in risorse umane; quartu, u gruppu hà introduttu parechji talenti dirigenti anziani in a listessa industria, ognunu deve apre a so mente, amparà l'uni da l'altri, amparà l'uni da l'altri, fà prugressi inseme, migliurà e prestazioni di l'impresa è i prufitti, è migliurà i benefici di l'impiegati.

 

À a fine, Lai Dong hà incuragitu tutti: "Avanzate è siate felici". Incuraghjite tutti à fà e cose à l'estremu è à fà megliu, affinch'elli possinu truvà u so valore nant'à a piattaforma di Lianchuang è rializà i so sogni.

Finu à avà, u terzu quartu riunione cumuna di Lianchuang Technology Group hà cunclusu cù successu. A riunione hà urganizatu i compiti chjave per u quartu trimestre è hà clarificatu u pianu strategicu è l'ubbiettivi d'imprese per u 2021. A cumpagnia aduprà sta riunione cum'è un'occasione per identificà i vantaghji, cumpensà e carenze, è fà sforzi precisi per sprintà per u quartu trimestre. Pruvate à luttà contr'à u ghjocu di chjusura 2020 è mette una basa solida per l'iniziu di u 2021!

 


Tempu di posta: Oct-16-2020